Regn?

Måndag igen...eller hur det nu blir för jag har ju haft några måndagar ledigt. Pappershögarna, eller i alla fall "att-göra-listan" fylls på i snabb takt, men jag försöker ta en sak i taget för annat går ju faktiskt inte.

Plusgrader vid den här årstiden uppskattar jag inte, det blir bara halt, halt och halt när det dessutom töar och, jag tror att, det regnade lite idag.  Var lite orolig när vi skulle ut på tur med hästarna ikväll men vi hittade en fin icke-plogad, men väl snöskoterkörd väg där hästarna kunde trava och galoppera. Det blev ingen lång runda i det månskensupplysta (nåja, lite i alla fall - det hade underlättat om det varit lite vitt kvar på träden). Wilmagumman var pigg och glad, och hon tittade stort på den joggande människan vi mötte ute i skogen, det kom ju bara en lampa guppande...såg lite lustigt ut. Men å andra sidan vad tror man ser när jag kommer ridande med pannlampa och knallgult reflextäcke?

Duschad, matad (nja, jag äter själv tro inget annat) och nåt sånär avslappnad så är det dags för mig att krypa till kojs. Natti"


Kommentarer
Postat av: Marie

Ja om jag får bestämma i allafall;)

2009-01-14 @ 19:14:02
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0