15 januari 2009: Dagens

DAGENS VILL HA:
Sol & värme, inte som idag, sol -20 och blåst *brrr*

DAGENS KLÄDSEL:

Blåjeans och beige stickad tröja

DAGENS DOFT:
Deo

DAGENS FRISYR:
Utsläppt småvågigt

DAGENS HÄNDELSE:
Inte än, men ser fram emot att besöka ridskolan idag - bonusdottern börjar rida!

DAGENS LÅT:
Lyssnar inte på musik på jobbet, faktiskt...

DAGENS PLANER:
Har avverkat det mesta av arbetsplanerna; bl a skrivit in mina revisioner från föreg år i nya systemet (det tog oväntat lång tid...),  städat bland mina papper och mail, samt förberett genomgången av morgondagens handledning/kurs.

DAGENS SAKNAD:
Sommar! Fast det ser jättefint ut ute idag, i alla fall på den här sidan fönsterrutan.

DAGENS DUMMASTE:
Kallt, kallt, kallt och jag som vill hinna med en ridtur efter ridskolebesöket, blir nog inget med det för det är besvärligt att rida när man skallrar tänder...hästen klarar sig betydligt bättre.

DAGENS SJUKA:
En evig snuva hänger kvar, inte en riktig förkylning men en som ligger och väntar... Känner mig torr och frasig hela jag trots hudkrämer och 8-hour creme.

DAGENS DROG:
Saltlakrits

DAGENS ROLIGASTE:
Se händelse!

DAGENS FAVORIT:

Tittar på systerns skickade bilder på glada söta systerdottern igen och igen och..

DAGENS KÖP:

Frukt, te, kex till mig på jobbet, morötter till hästen ikväll efter ridskolan

DAGENS GODIS:
Se ovan drog

DAGENS HUMÖR:
Ok, men kan inte klockan snurra på lite fortare idag, jag tycker den går långsamt...

DAGENS ORD:

Längtan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0