"Ridbana"

Åh vad jag blev glad igår. En stallkompis har hittat en övergiven (?) åkerlängda som funkar utmärkt att rida runt på så här på höstkanten, den blir säkert ännu bättre när tjälen sätter i. Väl där övade jag och W på mjuka fina volter, halvhalter och annat nyttigt som vi övade mycket på i gamla stallet (där det fanns en ridbana) innan sommarbetet. W jobbade fint trots lite koncentrationsbrist när hästkompisen/ryttare valde att rida åt annat håll (utom synhåll) men nog minns hon det jag försökt lära henne (eller ja, hon kan ju allt redan, det är ju bara upp till mig att kunna kommunicera det hela...rätt ska vara rätt).

På fredag jobbar jag halvdag så då ska jag skynda mig till stallet när det är ljust och ta ett träningspass på åkern.

Imorgon far jag till huvudstaden för 2-dagars utbildning (jag bara reser och reser...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0