En klon tack, minst!

Min datasamordnare (sambo) har kommit hem och lätt fixat var datoruppkopplingen.

I arbetslivet är det inte lika lätt, veckan har varit tuff, milt sagt, med många projekt att hålla i huvudet. En del trevliga jobb visserligen och annat som tar på tok för mycket tid. Jobbet har fått följa med hem, vilket för mig är närmast en "död-synd", men tidbristen har det varit nöd för att jag ska kunna genomföra jobbet på måndag-tisdag.

Jag vill ha en klon av mig själv, eller faktiskt två som kan göra mitt jobb (för det är behövs två till det...) också kan jag vara ledig och hinna med hästen.

Nu ska jag umgås med sambon och imorgon ska det bli långtur med hästen, innan bonusbarnet kommer och det blir myskväll hos vänner.

Med hopp om fortsatt fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0