Dagen efter...

Dramatisk rubrik, för det är inte så illa dagen efter..melodifestival/slutspelshockey. Tidigare var det planerad utegång med stalltjejerna men magsjuka hos flera satte stopp för detta. Här hemma vankades grabbig hockeykväll framför tv:n så jag tackade ja till att se melodifestival hemma hos en annan stalltjej som inte drabbats av magsjuka. Det var faktiskt inte en så dum final, jag som annars brukar undvika sådant spektakel, om inte bonusdottern är hemma, men den låt jag tyckte mest om vann förstås inte. "Just a minute" tyckte jag borde vunnit fast jag röstade förstås inte...

Gick hem strax efter melodifestivalen slutat och väntade mig dyster stämning och "grav-öl" hemma efter att Skeå förlorat på hemmaplan med 1-7!! Men gubb/grabbarna var vid gott mod och ville inte prata alls hockey (fast sambon sa att han spelat in ifall jag ville se eländet...jag gillar ju se på hockey men en sådan förlust klarar jag mig nog utan). En efter en droppade de av runt midnatt och lugnet återfann sig.

Om några timmar beger jag mig till stallet för lunchgiven och för en långtur till häst. Det ser ut att vara lämpligt väder för det idag ;-)

Tog förresten bort mina länksidor från förra inlägget eftersom några av länkarna vägrade fungera.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du fick en skön långtur tillsammans med din fyrbenta vän!

2008-03-16 @ 19:59:06
URL: http://linahallberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0