Nära-döden upplevelse

Jag fick hjärtsnurp och en "nära-döden" upplevelse på väg till jobbet igår. Jag brukar få kila över Torsgatan, vilket jag måste för att kunna ta mig till jobbet, mellan bilarna, vars förare tycks tro de är på en dragracingbana, kör så det ryker. Jag  är förstås utrustad med väl synliga reflexer, och pinnade på i en lucka - och halkade på den nedkylda barliggande körbanan! Det finns inte tid till att halka om kull på denna raksträcka, det finns verkligen inte tid! Jag hade tur, höll mig på fötter och hann precis undan. Skrämmande tanke, och med HÖG puls insåg jag att hade jag satt mig på ändan - då hade också bilen kört på mig! Föraren då..? Ja, han/hon minskade inte ens på farten.

PÅ måndag är det dags att pinna på mellan bilarna igen på denna dragracing-sträcka...

Kommentarer
Postat av: Anne

Jag är SÅ glad att du lyckades hålla dig upprätt! Kramar!!

2008-02-10 @ 09:52:53
URL: http://azy.solros.se
Postat av: Carita

Jag med! Vill verkligen inte bli påkörd

2008-02-10 @ 11:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0