Lite kort

Full fart i tjänsten har det blivit och en hel del att stå i även utanför tjänsten så dagarna går fort. De senaste fyra dagarna har jag mestadels suttit bakom ratten på väg till och från olika byggen/möten, intressant men lite påfrestande. I natt krampade det till och med lite i benen av allt stillasittande. Jag vågar inte ens fundera på hur många mil som avverkats, men det är många.

En kort ridtur fick det bli den vackra sommarkvällen i tisdags av praktiska skäl, hästarna fick stallas upp en natt i nya stallet så hovslagaren kan göra sitt arbete. Lilla ritten var kort men härlig, vi passade på att rida lite i kanten på en äng och hästarna ville förstås genast öka farten. W satte rumpan under sig och galopperade mjukaste galoppen, en riktig njutning för mig som bara hade att följa.

Är alldeles för trött för mer skrivande så jag avrundar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0