Fy på mig!

Oj vad tiden springer på, det är full fart hela dagarna och när jag kommer hem i skymningen så blir det inte av att jag ens slår på datorn, därav inget skrivande i bloggen. Slarvmaja! Ikväll är det däremot lugnt, sambo och bonusdotter roar sig med att spela Guitar Hero och jag drog mig undan med mitt rödvinsglas in till datorn (som krävde lite övertalning innan den vill samarbeta - kan datorer blir sura om man inte använder dem..?)

Vi har varit och hälsat på hos hästarna ikväll, jag hade tänkt att de skulle få beta lite utanför hagen men när det var fullt med folk på gården där de har hagen, så fick det bara bli hö i hagen. Jag skrattade lite åt min nyfikna häst som glatt stod och tittade på alla människorna som lekte lite lekar på gräsmattan. Det var helt klart att hon var road av underhållningen och tja, det stämmer med hennes social natur. Hon verkar faktiskt ofta tycka det är roligare, och mer spännande förstås, när man rider i bebyggt område än när man tar en tur ut i skogen. Jag tycker däremot att det är roligare i skogen... Nåja, imorgon ska de flytta till nya stallet, fast de får så klart stå ute i en gräshage ett tag till.

Nu ska vi äta vaniljglass med hjortronsylt! *mums*

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul med uppdatering! Har saknat ditt skrivande! Ha en skön helg!

2008-08-29 @ 22:26:06
URL: http://linahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0