Enligt uppmaning ;-)

Nämn något som gjorde dig glad igår: God italiensk "plockmat" och ett gott glas rött :-)

Vad gjorde du kl 08 imorse? Steg upp

Vad gjorde du för 15 min sedan? Surfade runt lite

Det sista du sa högt? "Godnatt älskling"

Det senaste någon sa till dig: "Godnatt" (sambon sent igår kväll)

Vad har du druckit idag? Kaffe

Vad var det senaste du åt? Rostade mackor med marmelad och ost, samt resterande naturgodis från igår

Vad var det senaste du köpte? Italiensk "plockmat", sallad, naturgodis och kanelbullar

Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun

Vad är det för väder hos dig nu? Mulet, regnigt och grått....

Godaste glassmaken? Päron

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jovisst

Sover du tungt? Nej, men sover bättre med öronpluggar. Är väldigt ljudkänslig.

Drömmer du mardrömmar? Det händer då och då. Senast inatt efter gårdagens konstiga thriller om nummer 23.

Trivs du med ditt jobb? Både och, trivs med mitt jobb och kollegor men ibland är tempot väl högt!

Favoritklädsel? Jeans och bekväm top

Favoritlåt just nu? Försöket febrilt komma på en enda låttitel...får ge mig.

Vad ser du om du tittar till höger? Sånt som inte får plats i vårt nya vardagsrum.

Vad gör dig glad just nu? Att vardagsrummet är jättemysigt och nästan klart.

Vad ska du göra härnäst? Äta lite lunch och sedan fara till stallet och ge hästarna lunch.

Höger el vänsterhänt? Höger

Humör just nu? Rätt skapligt, fast lite tung i huvudet och bihålorna...

Favoritgodis? Popcorn och chips

Kläder just nu? Svarta tränings/mysbyxor och fleecetröja i vitt, rött och grått

Sommarplaner? Förhoppningsvis har vi ett sommarhus att slappa i då.

Hur många kuddar sover du med? Två

Spelar du ngt instrument? Nepp, har provat de flesta dock! Ingen vidare talang.

Morgon eller nattmänniska? Varken eller; mest vaken mitt på dan

Vad är viktigast för dig? Familj och vänner
Är du kittlig? Ja, lite här och där

Snarkar du? Inte vad jag känner till, däremot säger sambon att jag mumlar och/eller suckar

Stjärntecken? Jungfru

Äckligaste insekten? Kackelacka

Stökigt el välstädat? Jag vill ha välstädat men ....

Längtar du mest efter just nu? En semester till varmare breddgrader, ligga i en solstol och läsa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0