Fikapaus

Ensam på kontoret och jag känner mig ensam, fast jag har fått mycket gjort så helt fel kanske det inte är...

Återvände till stallet "på riktigt" i söndags och trivdes jättebra med goa fina glada hästen. Har muskelvärk lite överallt eftersom ryttarmusklerna inte kommit till användning på ett bra tag. Men - det är nästan så jag mår bra med träningsvärken. Jag vet ju varför jag har den, och framför allt, hur fina muskler jag kommer att få när väl den första träningsvärken lägger sig. Lite kondition även för mig att vänta framöver förhoppningsvis kan ta bort en del av den där lilla trivselvikt som smygit sig på den senaste året. Ska på lite motionstur senare idag vilket jag ser framemot, hoppas den småvärkande kroppen orkar ta sig upp på hästryggen bara *ler*

Skulle vilja skriva att förkylningen sprungit sin kos men det har den inte. Den är bättre, helt klart, men en bit återstår. Tog en tidig lunch idag och ett snabbt stopp på apoteket för att inköpa hostmedicin ("Fy vad du låter", sa sambon igår) så får väl hoppas att denna hjälper. Jo faktiskt har nog inte hostat lika mycket senaste timmen! De var som...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0