Hungrig...

Jag har varit fastande sedan 8-tiden igår kväll eftersom jag ska på hälsokontroll om dryga timmen. Känslig som jag är (?) är jag nu grinig och hungrig och det är nog tur att sambon åkt till jobbet. Jag hade tänkt att sova fram tills dess att jag måst kliva upp, göra mig i ordning och åka, men av någon anledning var jag inte trött nog för att sova länge. Så jag sitter här vid datorn...

Bråda dagar i övrigt; konferens i Piteå med kollegorna från Nord (vilket sträcker sig från Gävle till Gällivare i det här fallet), nästa vecka är det nätverksträff i Göteborg med Q-kollegor från hela Sverige (från Malmö till Skellefteå) och då tar jag förstås lite semester på samma gång och hälsar på familj och vänner. För första gången ska jag träffa lilla systerdottern och det ser jag förstås särskilt  fram emot. En liten turné i syd-väst...

Väl hemma igen blir det förhoppningsvis lite tid över till norrlandsfamiljen och stallet innan jag ska på kurs i Stockholm två dagar. Efter den ska jag vara mogen att hålla kurser för mina kollegor i Luleå och ska så göra ett par-tre stycken, där jag måste bo i Luleå för att kunna förbereda kursen kl 7 på morgonen (eller ta bil vid 5 på morgonen - har inte bestämt mig än...).

Ikväll är det i alla fall stallet som gäller, om jag har tur hinner jag bege mig ut innan mörkret anfaller. Pannlampa är införskaffad och den kommer nog snart till användning (kanske redan ikväll).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0