Ajj sån träningsvärk

Igår var det åter städdag i och omkring stallet och då känner man av det i kroppen så här dagen efter. Efter några timmars krattande och skyfflandes hästskit från hagen så kan man lugnt säga att man fått lite gratis-träning. I alla fall känns det så... Jag klagar inte, jag gillar att stöka i stallet även när det är de mer tunga arbetsuppgifterna. Vi hade dessutom hyfsat tur med vädret för bara en liten bit därifrån hade det tydligen regnat betydligt mer än de få droppar vi fick på oss. En kortare hagelskur blev det också men i övrigt lite solsken och det kändes inte fullt så kallt som termometern visade.

Det har varit, och är till viss del fortfarande, full upp både på jobbet och privat så jag skriver inte mer idag utan ska ta mig en slappa-kväll i tv-soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0