Tisdag 16 dec

Jag har klarat mig från magsjuka, tack och lov, fast magen har varit lite orolig, men bara lite...

Jobbade i Luleå igår och ska dit igen imorgon bitti för att stanna till torsdag. Idag fick jag hålla mig i stan och har hunnit med en hel del på jobbet och en sväng till frissan med toppklipp och lite upplivande färger, rödbrun med lite slingor. Jag är helnöjd. Prövande en ny salong, det finns massor av frisörsalonger i Skellefteå, och nu har jag nog hittat en som jag kommer att återkomma till.

En tur i mörkret har det också blivit tillsammans med två andra ekipage, ganska lugnt tempo och Wilmagumman hon kändes fin och glad. Mörket ja, det har varit plusgrader idag så all snö på träden bara forsar av, man kunde riktigt höra det "regna" inne i skogen. Med detta blev det också raskt mörkare även om vi fortsatt har snö på backen förstås (tja inne i stan är det mer is). Men vad jag förstått ska det bli kallare igen så det är väl bara att hoppas på lite mer snö.

Nu ska jag slappa framför tv:n en stund innan jag kryper tidigt till kojs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer det en bild på nya frisyren?

2008-12-18 @ 08:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0