Måndag 22 dec

Mystider, det är vad det är :-). Sitter en stund vid datorn och knappar lite försiktigt. Jag har fortfarande lite ont i min arm, ett rejält lilblått blåmärke på insida överarm - jag fattar inte hur jag slog mig just där?  Det är redan på bättringsvägen  ska sägas så om några dagar räknar jag med full rörlighet.

Vi hade en riktig myskväll igår här hemma. Goa bonusdottern satte på Emil i Lönneberga mest för att jag skulle få höra lite småländska och se lite av den småländska trollskogen (jo, den saknar jag ibland för även om skogen är fin här också så är det inte lika trolsk som den småländska). Om en stund när hon och pappa kommer hem kan jag ge henne det glädjande beskedet att hon nu fått plats på ridskolan i januari, hon har tjatat om det ett bra tag nu. Jag tycker det är underbart att ha hästintresse inom familjen och hoppas hon kommer få en både rolig och lärorik tid på ridskolan (och så kan hon säkert lära mig ett och annat på samma gång *ler*).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0