Tre

Åsa har utmanat till nedanstående:


Tre namn du går under:

1. Carita
2. Sötnos
3. Cita (smeknamn för länge sedan)

Tre saker som skrämmer dig:
1. "Bryr mig inte..." och påföljande axelryckning
2.  Våld
3.  Vampyrfilmer (kan ju inte ens sova med lampan tänd)

Tre saker du har på dig (just nu?):
1. Blå jeans
2. Röd/rosa randig tunn tröja
3. Vit t-shirt

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1.  "Bad day" av Daniel Powter (för alltid en favoritlåt)
2.  "Over you" av Daughtry (hörde den flera gånger under bilfärd t&r Skeå - Boden)
3.  "Curly Sue" av Tanika

Tre sanningar om dig:
1. Kan med lätthet smälla i mig en stor påse dillchips på egen hand utan att få dåligt samvete för det (om det inte händer för ofta)
2.  När jag är själv i bilen är jag värsta sångerskan
3. Är egentligen en riktig fegis

Tre av dina intressen:
1. Pyssla med; inredning, maten, balkongodlingen, teckna, skriva, datorprogram, shoppa...

2.  Hästar
3. Vandra (är helt klart av ett vandrande släkte)

Tre saker du verkligen vill ha:
1. SEMESTER! (Fast vi åker ju till Grekland om dryga månaden)
2. Hästgård, helst i Myckle (nån där som vill flytta på sig, helst på älvsidan??)
3. Drömmer om nytt kök, med alla dess förutsättningar att höja matlagningen ytterligare

Känn er utmanade!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Grekland om en månad!? Samma här.
Samos den 15/6. Jag längtar så jag håller på att spricka. Rest. beloppet ska betalas in idag så resan känns nära. Sol, hav och god mat!

2008-04-25 @ 09:01:19
URL: http://www.galanthus.blogg.se
Postat av: Björne

Hej, Vilka fina bilder. Ska också till Santorini. Vilket hotell bodde ni på, om man får fråga.



Vi hörs - Björne

2008-06-23 @ 12:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0