Ja, se det snöar...igen

Igår var det strålande solsken och det kändes som en riktig vårdag, skulle jag haft tid att ta en tur med hästen... men det hade jag ju inte för familjen måste ju gå först, och med de var det andra planer. Idag när jag har tid till hästen då återkommer vintern med buller och bong, ja kanske inte så ljudligt men ändå rejält snöfall. Som jag sagt/skrivit, inget väder ska stoppa mig och det gjorde det inte heller :-) Det blev en dryga timme ute i snöfallet, mycket skrittande längs cykelvägen, lite försiktig trav vid sidan om där det inte var för mycket snö och sedan högre tempo upp på första skogsvägen. En härlig tur men jag kände mig genomvåt när jag kom tillbaka till stallet - om jag ändå tänkt på att ta på överdragsbyxorna.
Snowstorm 






Kommentarer
Postat av: Lina

Här i Småland låg det snö hela dagen igår och idag är det vår, solsken och blå himmel. Ombyte förnöjer...

2008-04-13 @ 16:48:27
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Lina

Hi, hi! Nej inte PÅ E4:an. Men det finns underbara ridvägar som går parallellt innanför viltstaketet. De går nästan hela vägen mellan Klevshult & Skillingaryd, på östsidan. Man är inte många meter från stora långtradare och känslan är jättehärlig! Hästarn är alltid extra pigga där!

2008-04-15 @ 21:05:58
URL: http://www.bodalund.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0