Grå helg..

vad gäller väder i alla fall. Det lockar verkligen inte till utevistelse, fast idag ska jag i alla fall till stallet för att ge lunchen och få mig ut på en ridtur. Underlaget är inte det bästa så det blir nog mest skritt som får gälla idag.

Tandvärken har gett med sig alldeles på egen hand, fick ta några värktabletter när det var som värst men nu är den försvunnen. Kanske var det inte alls tandvärk som en kollega sa, det kan ha varit förkylning som satt sig i käken. Oavsett vilket, det är bra nu.

Händer inte så mycket mera denna helg, slappa och ta igen sig inför kommande arbetsveckor på resande fot.

Kommentarer
Postat av: Anne

Som du flyger och far! Tur att tandvärken for sin kos den med, i annan riktning, det är INTE kul att ha tandvärk som sagt.. Mejl är inte långt borta. Kram!

2008-04-08 @ 19:29:43
URL: http://solros.se
Postat av: Lina

Ledig? Just nu stressar jag med massor kvar att göra innan jag kl 11:00 skall vara på Vaggeryds travbana och delta i enavstämning mellan Islandshästförbundet och travet inför en tredagars avelsvisning. Känns pirrigt, men kul! Men shit vad mycket kvällsjobb och organsiation det kommer att krävas!
Ha en skön helg!

2008-04-11 @ 08:31:42
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Carita

Ja Lina - du är i alla fall inte på jobbet...och inte jag heller länge till eftersom min personliga chaufför (sambon alltså)kommer och hämtar mig.

Anne - ibland är det inte kul att flyga, inflygningen i onsdags gjorde mig t o m illamående. Ser fram emot mail med info om nya arbetet .-)

KOmmer med nytt inlägg inom kort, typ i helgen om datorn hemma vill samarbeta.

2008-04-11 @ 15:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0