Ett litet inlägg

Datorn hemma funkar ibland och det har inte blivit tid att införskaffa ny ännu så det får bli en snabbis innan arbetsdagen tar vid på allvar.

Just nu snurrar mitt liv på för fullt: det är mycket att göra och styra upp på jobbet - mer än vanligt faktiskt vad nu "vanligt" är, det har inte varit som "vanligt" det senaste halvåret.

Mina rundor till stallet vill jag förstås hinna med fast igår blev det ingen ridning utan bara stalltjänst (mocka & borsta) och hämta in hästarna för kvällen (för första gången i år hade ingen av hästarna täcke på sig, inte ens frusna Ellen som verkade väldigt glad över att slippa täcke; idag är det minus igen så den lyckan blev nog kort). Har planerat rida en stund idag, fast det lär gå försiktigt till eftersom underlaget är värdelöst just nu - bara asfalt och/eller blåis upp i skogarna, på ridbanan är det slask/lera.

Har haft tandvärk i två dagar men idag är värken väck, kanske jag kan vänta med att ringa tandläkaren då..? Tycker verkligen inte om att gå till tandläkaren, det är läskigt och oftast dyrt :-(. Därtill snuva och rethosta *suck*. Har inte allför mycket energi just nu, kanske solskenet idag kan locka ut mig på vår friskvårdpromenad och bjuda på lite energi.

Det ska bli resande av i veckorna som kommer; först to-fre denna vecka (kvar i Luleå), sedan Malmö nästa vecka och veckan därpå 2 dagar i Stockholm och 2 dagars kickoff på annan ort (hemligt än så länge). Få dagar i stallet med andra ord.

Jag återkommer när tid och ork finns.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tandvärk? Vill du ha ett tips som hjälpte mig igenom en helg för några år sen.
Tag en hel nejlika och lägg den underläppen ovanför den onda tanden. Låt den ligga där tills den "blir äcklig". Byt så ofta du känner att du behöver. Nejlikan har bedövande effekt och det är faktiskt så att tandkläkarens bedövningssalva innehåller just nejlika. Värt att prova!

2008-04-02 @ 07:53:24
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Lina

Hej!
Hur gick det med tandvärken?

2008-04-05 @ 23:47:54
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Lotta

Hej! Kul du gillade min sida. Ha det gott på semestern

2008-05-29 @ 13:55:10
URL: http://www.lottahagel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0