Det är en underbar dag utanför fönstret idag.

Om jag bara ignorerar den smutsgråbruna snöhögen i fjärran så syns det inte ett spår av vintern. Med sånt här varmt och vackert väder är inte lövsprickningen långt borta, gräsmattorna börjar redan bli gröna.

Snart är det långhelg eftersom vi har lyxen av ledigt på klämdagar och jag ska mestadels ta igen mig efter en intensiv arbetsperiod. Några rundor med hästen ska det få bli, pyssel i stallet för det behövs och är rogivande för en sån som mig, grillkväll med vänner och bekanta är planerat både ikväll (bara vuxna) och på lördag (inkl barn).

Planerar också att vara lite aktiv på fredag med morgon i stallet och sedan sikte på inköp av nya solstolar och plantor till balkongen. Ska sätta lite frön också med hopp om att iår ska de klara sig hela sommaren och inte bara fram till semestern...

Trevlig helg alla bloggvänner!

Kommentarer
Postat av: Lina

En jättetrevlig helg till dig oxå, Carita!

Men du... har du verkligen inte hört talas om "grisepass"? Det är en obekväm och oönskad blandning av tölt och pass. För Sagas del visar hon den bara när hon är så då idiotpigg som hon var här om dagen. Annars är hon klockren i tölten.

2008-04-30 @ 15:51:58
URL: http://linahallberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0