Musiksmak

Tänk om man kan säga hur någon är utifrån den musik personen tycker om. Jag undrar då vad man skulle säga om mig? Då och då brukar jag logga in på www.spraydio.com och lyssna/önska låtar på endera stationer. Idag blev min spel-/önskelista så här allt efter dagen gick:
Joe Cocker - Could you be loved
Al Green - Love is the message
Audioslave - Show me how to live
Peace, Love & Pitbull - Move like menace
Nine Inch Nail - Head like a hole
Peace, Love & Pitbull - Black dog bliss
Sade - Hang on to your love
Shakespeare's Sister - Run silent, run deep
Tja, vad säger man då..?  Kanske speglar låtvalet helt enkelt dagens humör - harmoni - full-i-f-n - harmoni..? Alla låtar är enligt min uppfattning jättebra låtar, varav de tre första lyssnar jag ofta på.

Fick lite skrämselhicka ikväll när jag var förbi stallet, skulle bara titta till hästen i hagen och så syntes hon inte till någonstans! Snabb koll på staketet - jodå allt såg helt ut, och hon är då verkligen ingen hopphäst så var var hon. Jo, för ovanlighetens skull hade hon ställt sig bakom sitt lilla hus (vindskydd) och tittade fram när jag började ropa lite ängsligt. Allt var bra med henne fast hon stod bara på ett ovanligt ställe, skönt. Hann fundera mycket på den lilla stunden... 

Kommentarer
Postat av: Lina

Du Carita...

vill bara säga att jag tycker att det är så härligt att man kan lära känna varandra så här via varsin blogg. Hade vi inte båda bloggat hade vi aldrig träffats. Och egentligen har vi ju heller inte gjort det...träffats alltså!

Önskar dig en trevlig helg!

2008-02-01 @ 17:40:18
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Carita

Tycker det också är kul att "träffa" en like via bloggen som dessutom huserar i "hemmatrakterna".

Trevlig helg önskar jag dig också!

2008-02-01 @ 17:56:08
Postat av: Lina

Hej igen!
Jag har en granntjej på 20 år som är nyligen åkt över till Island för att träna och rida islandshästar på en av Islands mer kända hästgårdar. Du bara måste läsa! Bläddra tillbaka till i början av januari och börja där!

2008-02-01 @ 22:39:46
URL: http://annajonasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0