På bättringsvägen...

Jag har hållt mig hemma i veckan med feber, huvudvärk och allmänt risig känsla, varit otroligt uttråkad som jag alltid blir när jag är sjuk men inte kunnat göra mycket eftersom jag varit alltför orkeslös och med synnerligen bristande koncentration. Idag känner jag mig återställd och har faktiskt orkat med att städa!

Tittade för ovanlighetens skull på Oprah idag, och blev inspirerad att röja i garderoben. Programmet handlade om att klä sig för sin ålder, och då klä sig snyggt! En annan är ju på g mot de gyllene 40 åren så dags att röja och kasta ut de där gamla plaggen som visserligen till stor del fortfarande passar i storlek men är allt annat än moderna (och faktiskt - har man inte använt kläderna de senaste 2 åren så behöver man ju inte spara dem!!).

Längtar ut och till stallet...bytte bort min tisdagskväll mot denna fredagskväll (jag gissade att jag skulle vara fit for fight igen idag) och det ser ut som hela familjen vill följa med och hämta in hästarna ikväll.

Så, "boys and girls", det har inte hänt så mycket mer denna tråkiga vecka, inte ens några, för mig, intressanta filosofiska funderingar. Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Anne

Usch vad trist att du fortsatte vara sjuk hela veckan. Det är inte kul alls att ligga och må dåligt. Känner så väl igen den där känslan av att ha långtråkigt därför att man inte riktigt orkar något som kunde ha fått tiden att gå. Det är väldigt många som är sjuka här i söder också men för egen del har jag klarat mig extremt bra. Hoppas du kan få en härlig helg nu i alla fall. Kram!

2008-03-01 @ 10:56:18
URL: http://solros.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0