Aprilväder

Idag har det verkligen varit aprilväder för det slog om från stålande solsken till full snöstorm på ett par minuter. Jag trodde inte mina ögon när jag tittade ut och upptäckte att det slagit om, bara minuterna tidigare hade jag önskat att jag varit ledig så jag kunde fara ut med hästen i det vackra vädret! Nu varade inte snöstormen särskilt länge utan den drog vidare och det blev åter lite sol.

Äntligen har jag/vi bokat en solresa till ljuvliga Grekland. I slutet av maj då åker vi och jag längtar redan...Fint hotell har vi också bokat, 4-stjärnigt med spa *ler*. Kan behöva något att se fram emot för det har varit lite motigt med humöret den senaste tiden, trött, less och smågrinig. Var helt matt igår så den långa ridturen jag sett fram emot blev det inte mycket med. Jag gjorde iordning 'gumman och red iväg men kände att jag är alldeles för matt för en längre tur, så det fick bli en kort runda i skogen och lite smått på ridbanan. Var genomsvettig av ingenting, men hade ändå ingen feber. Magen är orolig men jag kan äta...Nåt på g?

Ska slappa resten av kvällen och drömma om Grekland... 

Kommentarer
Postat av: Lina

Vet hur det är! Man går på jobbet och längtar ut och sen när man väl kommit upp på hästryggen inser man att det bara finns energi till en liten lufsrunda kvar...

Härligt att ha en Greklandsresa att se fram emot! Håller tummarna för att ni får en skön vecka.

2008-02-18 @ 21:16:31
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Ingela

Hejsan
Grekland!! Låter inte fel alls det.
Var i Mexiko i december och det är så härligt att komma till sol och salt vatten!!
Ser att du flyttat din blogg så jag ska ta och uppdatera länken till dig.
Passar på att önska dig en finfin vår.

2008-02-25 @ 10:27:05
URL: http://kvinnokraft.net
Postat av: Lina

Hallo! Ho ho! Saknar ditt bloggande! Krya på dig!

2008-02-25 @ 21:34:46
URL: http://linahallberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0