Egohelg

Har haft mig en lite egohelg med smalmat (god sådan), ensamhet (skön sådan), yoga, musik och allmänt självompysslande. Passande nog kom det busväder för även om jag helt klart föredrar solsken och värme, så blir det inte mycket gjort när solen skiner för då vill jag ut. Nu har jag passat på att också röja i garderoben (men vad många tröjor jag har - jag som "aldrig" har något att ha på mig *hm*), städat badrummet, tvättat några omgångar tvätt, slängt sopor, tvingat ut mig i regnet för promenad (det finns ju regnkläder - allt annat är bara dåliga ursäkter...) och damsugit/dammat vartenda skrymsle i lägenheten. Men mest har jag pysslat om mig själv ;-)

Om några dagar far familjen söderut och innan dess är det fortfarande en hel del som ska göras och planeras, men det får ta den tid det vill. Jag har några egotimmar till att njuta av först.

 Meditate 






Kommentarer
Postat av: Anne

Låter härligt! Här i södra Sverige har det varit skyfall, skyfall och åter skyfall sedan före midsommar. Är ganska less på det samtidigt som vädret i sig innebär att samvetets röst om att "gå ut" dämpas :) Kram på dig!

2007-07-08 @ 16:06:48
URL: http://azy.solros.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0