Dagens 20/12

DAGENS VILL HA: Mera timmar på dygnet

DAGENS KLÄDSEL: Jeans, t-shirt och mjuk mintgrön tröja

DAGENS DOFT: *Hmm* bara roll-on...

DAGENS FRISYR: Hästsvans

DAGENS HÄNDELSE: Hittade inte nycklarna när jag skulle hemifrån...panik! "Var tusan är mina nycklar?" Jag brukar inte tappa bort nycklar! Hittade dem på jobbet på mitt skrivbord. *puh*

DAGENS LÅT: Radioskval på vägen hit "Heaven's got an open door tonight..." sjöng nån, BWO kanske. Slingan snurrar i skallen i alla fall.

DAGENS PLANER: Jobba, äta julgodis, griljera julskinkan, ta en ridtur med hästen

DAGENS SAKNAD: Snö!

DAGENS DUMMASTE: Blev sur på sambon när jag inte hittade mina nycklar, fast det var ju knappast hans fel..

DAGENS SJUKA: Snuva och "högfärdshosta"

DAGENS DROG: Julgodis

DAGENS ROLIGASTE: Julgodis

DAGENS FAVORIT: Julgodis

DAGENS KÖP: Julklapp

DAGENS GODIS: Julgodis

DAGENS HUMÖR: Morgongrinig ännu en stund

DAGENS ORD: Julgodis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0