Intensiv-semester

Jag har varit på turné och hamnat lätt på sné...Precis så kan man se det. Har rest runt i Småland/Västra Götaland och hälsat på familj och vänner. Kom hem sent igår kväll med en duktigt förkylning som idag visade sig även medföra feber. Jättetrist för jag hade sett fram emot en eftermiddag i stallet, jag hade verkligen sett fram emot det eftersom denna dag skulle innebära min efterlängtade återkomst till hästlivet! Så blev det alltså inte då jag efter morgonens tvätt och byte av sängkläder formligen tog musten ur mig. Jag har sovit en stund, tryckt i mig lite mat som passande nog fanns i kylen och tänkte orka knappa lite i min än så länge ödsliga blogg.

"Turnén" har varit trevlig och det är underbart att känna att vännerna som är geografiskt långt borta fortfarande står mig nära som vänner. Tack och lov för internet som gör att man kan ha en så gott som daglig kontakt om man så önskar. Trevligt också att träffa och umgås med familjemedlemmarna, var och en lite på tu man hand. Nu följde ju inte det "tänkta programmet" sig till punkt och pricka, men jag har kommit hem och känner mig visserligen sliten men glad. Glad både över min vecka "söderut" och glad över att komma hem till Norrland.

Nu vill jag bara piggna till fort som tusan, så jag kan jobba och vara i stallet. Hoppas att Enchinagard gör susen!

Kram till alla mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Anne

Hej och välkommen tillbaks till cyberrymden! Varmt tack för besöket i verkliga livet förstås! Det var jätteroligt att få träffa dig igen! Och jag håller med. Det är tur att internet kan ge vardagskontakt trots avståndet! Har fått ditt mejl och ska sätta mig och svara när det blir lite lugn omkring. Hoppas innerligt att du snabbt kryar på dig så att du får komma igång med hästlivet igen! Kramar Anne

2007-04-11 @ 21:11:04
URL: http://azy.solros.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0